sEkUmiT tIntA sEdiKit kAta sEcUkuP rAsa

I have learned silence from the talkative, toleration from the intolerant, and kindness from the unkind; yet, strange, I am ungrateful to those teachers.

Monday, January 28, 2008

kesian beckham

28 jan

Hari nie saya jumpa dalam internet. Satu company kat china guna nama beckham tanpa kebenaran untuk promosi produk diorang – kondom.


Saya rasa beckham patut melakukan sesuatu. Bayangkanlah produk tu didatangkan dengan slogan, “ bend it like beckham ”. Bayangkanlah~

Hari nie cik reef cakap saya bawa vespa laju.. sungguhlah fitnah!

4 Comments:

Blogger REEFapfy said...

ish22.. mana ada fitnah,,
kata bawak berhemah.. tapi sedikit pun tidak menunjukn..
vespa laju dari kereta..
ish.. ish.. ish..


p/s= dari memfitnah baek izinkan saye membunuh.. merasa juga perasaan takut membunuh orang.. kehkehkehkeh

January 28, 2008 at 5:42 PM  
Blogger burberry said...

mungkin pada masa itu baizura menyuruh saya balik cepat makan nasi..

haha

January 28, 2008 at 6:24 PM  
Blogger REEFapfy said...

~ kahkahkahkah ~

jawapan kamu memang sangt bernas sekali tak dapat disangkal lagih~~"

January 28, 2008 at 11:22 PM  
Blogger burberry said...

jgn la kata begitu,,
saya malu~

January 29, 2008 at 12:01 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home