sEkUmiT tIntA sEdiKit kAta sEcUkuP rAsa

I have learned silence from the talkative, toleration from the intolerant, and kindness from the unkind; yet, strange, I am ungrateful to those teachers.

Tuesday, January 22, 2008

frenster dan adik sharlinie,

22 jan

frenster dan adik sharlinie,

hari nie genap 2 minggu saya tidak membuka frenster saya, rindunya nk buka ..
hari nie jugak sudah 13 hari sharlinie hilang, mesti family dia lebih seksa menanggung rindu berbanding saya..

saya bisikkan pada hati,
saya tak nk bk frenster smpai sharlinie jumpa blk, saya pun tak tahu apa kaitannya, tp sekurang-kurangnya buat sesuatu,
dari hanya membaca beritanya saja di kolum-kolum akhbar.

Saya pun ada adik yang berusia lingkungan satu angka nie, mengenangkan semua nie, saya faham perasaan kehilangan keluarga dia.


Pada penculik sharlinie,
Anda bukanlah lelaki, kalau lelaki carilah lawan yang mampu memberikan tentangan, bkn budak-budak kecik cm th..
Saya doakan anda di tempatkan di neraka buat selama-lamanya.

Pada sharlinie, moga cepat ditemukan pada keluarga tercinta, kami merinduimu .. Pulanglah.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home