sEkUmiT tIntA sEdiKit kAta sEcUkuP rAsa

I have learned silence from the talkative, toleration from the intolerant, and kindness from the unkind; yet, strange, I am ungrateful to those teachers.

Monday, January 21, 2008

faveret mistake saya ..

21 jan

Fyp yang tak berkesudahan ..

Hari nie, seharian saya kat lab meka, setupkan server untuk projek fyp saya.
Fyp nie pun satu hal, bilalah nk siap dengan sempurna..

Sedang saya buat-buat sibuk dgn robot server saya, saya dpt msg. rupanya dari kakak bank cimb th. Ringkas je

“ dah dpt duit deposit cek hari tue ? ”.

Ala, baru saya igt, saya lupa nk msg dia. Duitnya dah lama dpt dah. Citenya cm nie. Saya dpt cek utk elaun pakaian palapes. Rm750. Nk deposit kena pkai mesin deposit tue, manalah saya tahu semua tue. Jd kakak cimb tue yang ajarkan, masa nk balik tue dia ckp,

“ambek no hp saya nie, nanti dapat tak dapat duit tue msg saya ek”

Saya pun ambek dan serta merta missed call dia blk. Bila check hari tue, tgk duit dh masuk.. gembiranya, hingga saya lupa nk bg tahu kakak tue balik.
Adeh, kawan saya masa sekolah saya dulu selalu cakap, inilah feberet mistake saya – pelupa~

Sungguhkah?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home