sEkUmiT tIntA sEdiKit kAta sEcUkuP rAsa

I have learned silence from the talkative, toleration from the intolerant, and kindness from the unkind; yet, strange, I am ungrateful to those teachers.

Wednesday, January 23, 2008

saya hanya mahu kamu ..

23 Jan
Hari nie saya dpt hadiah stoking.. utk pakai waktu skoldetto. Hehe, terima kaseh ek.

Cinta.
Saya rasa sesape pun susah nk definasikan cinta. Mmg lah cinta yang teragung itu adalah cinta dengan Pencipta seluruh alam nie. Tp cinta yang saya maksudkan adalah cinta manusia..


Kalau merindu pada rembulan,
Kenalah tunggu pada waktunya,
Tapi andainya kau rindu padaku,
Ketuklah pintu hati sedang menunggu ..


Soalnya, siapakah yang berani melakukan ketukkan itu?

Saya selalunya memilih untuk diam, menyimpan keinginan dalam hati. Kerna, saya percaya, bknlah semua benda yang patut diluahkan.. ada benda yang patut dibenamkan je dalam hati..

“ melihatkan dia bahagia, saya juga bahagia. Meski cintai, bukanlah bermakna memiliki ”

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home