sEkUmiT tIntA sEdiKit kAta sEcUkuP rAsa

I have learned silence from the talkative, toleration from the intolerant, and kindness from the unkind; yet, strange, I am ungrateful to those teachers.

Saturday, January 26, 2008

setengah dozen tanpa balas..

26 jan

Mlm ini saya terpaksa membuat pilihan. Antara cinta saya terhadap baizura kahar dgn kaseh saya kepada team bola perak. Satu berlakon cite: watie & wanie, satu lagi menentang team pdrm. Akhirnya saya membuat keputusan yang adil. Saya rakam cite baizura berlakon, saya tgk perak main.. adilkan saya..

Saya sangat teruja dengan persembahan kedua-duanya. Baik baizura, mahupun perak.
Perak spt tajuk td, menitik pdrm sebanyak setengah dozen tanpa balas~
Baizura dtg dgn pakej lengkap: cute+baju kurung+ponytail.. whoa~

tp saya tak suka hero cite th. sebab dia dengan sesuka hati je pegang tangan baizura. hempuk karang! haha. walaupun apa pun, saya lebih suka percaya perbuatan itu dilakukan secara camera trick. hehe..

Keputusan skoldetto hari nie..
ee4 [2] – ee1b [0]
ee4 [3] – master [0]

4 Comments:

Blogger REEFapfy said...

~kahkahkahkah..
bab adil kamu mmg adil.. bab jaga anak buah juga kamu bagus...

p/s= tapi citer nih buat saye sedikit gelak.. :D

January 28, 2008 at 5:46 PM  
Blogger burberry said...

kenapakah kamu mesti gelak?
saya kan ahli nujum,
bkn pelawak

haha

January 28, 2008 at 6:23 PM  
Blogger REEFapfy said...

~ kamu memang ahli nujum tapi kalau diperhatikan citer nih betui2 --- boley buat saye gelak membace..

p/s= saye dah tak ingt kenape saye gelak waktu bace entry nih pagi tadik

January 28, 2008 at 11:24 PM  
Blogger burberry said...

entah, tak rs lawak pun..
hehe

tp org zuhud mmg ler patut ada sense of humor, selain hemsem la..

ka-ka

January 28, 2008 at 11:30 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home