sEkUmiT tIntA sEdiKit kAta sEcUkuP rAsa

I have learned silence from the talkative, toleration from the intolerant, and kindness from the unkind; yet, strange, I am ungrateful to those teachers.

Tuesday, April 15, 2008

viva

Pernahkah kamu melihat kebesaran Tuhan? Saya pernah. Pernahkah kamu diduga sehingga ke saat-saat akhir dan akhirnya kamu dikurniakan nikmat yang indah? Saya pernah.

Akhirnya, saya sudah tidak peduli pencapaian viva saya. Saya melihat keajaiban. Saya melihat keagungan Tuhan.


Sebuah Lakon Utama
Encik Ezzanie Mahayuddin




Turut Dibantu
Kumpulan rombongan penonton
[sape tak de dalam gambar nasib la, sape suruh kome lambat]



Turut menjayakan
Geng Jahat
[tenganga dr.bakhtiar dengar saya cerita]

Dari Kanan: Ezzanie, Dr. Khoo Bee Ee, Dr. Bakhtiar
terima kaseh pada sesiapa yang turut menjayakan tetapi tidak disebutkan namanya dalam utusan ringkas ini. budi kalian saya semat jauh dalam di hujung penjuru hati.


p/s: sape yg pegang file video hari tu, sila la send pada saya. takkan nk kena ambek kat u tube kot~



5 Comments:

Blogger Jaffrey said...

apa yang dr.bakhtiar kagum sangat ngan projek kamu ni...

saya ternga-nga tengok dia ternga-nga. haha...

video kamu tu, bukan ada dalam kamera kamu ke? ces...

April 16, 2008 at 2:28 AM  
Blogger burberry said...

bkn, nh video kamera encik aiman.

April 16, 2008 at 4:36 AM  
Blogger nananane said...

Tahniah kerana telah berpeluang melihat keajaiban.

Tahniah juga kerana telah memperolehi nikmat yang indah, in whatever means you said it.

Tahniah.

April 17, 2008 at 10:08 AM  
Blogger burberry said...

a'ha..
sgt la syukur.
lapang dada.

April 17, 2008 at 11:48 AM  
Anonymous Anonymous said...

dr bakhtiar pny postur mmg cmtu la..kalo aku salah,maknanya..dia kagum tgk projek aku jugak la..hihi

April 18, 2008 at 9:40 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home